Car Patrol
Mat de politiewagen en Frank de brandweerauto, leden van de autopatrouille helpen alle auto's en voertuigen in nood! Wanneer er een bulldozer, tractor, vuilniswagen, ambulance, bus, of een bouwvoertuig zoals een graafmachine of monstertruck vast zit of hulp nodig heet staat de autopatrouille altijd klaar om de problemen op te lossen.