After the tragic death of Mel and Maggie's mother, the sisters are shocked to discover they have an older sister; the three sisters begin to exhibit strange new abilities.
Mel is worried about Niko's safety, so Mel and Harry come up with a plan to protect her; Maggie notices that Macy is upset about her situation with Galvin, so she offers to help; Maggie's sorority sister Lucy turns to her for some help.
Maggie tries to make amends with Lucy and realizes that there is a new Kappa member she doesn't know; concerned about Galvin, Macy invites herself to his birthday party to investigate; Macy receives a cryptic message about her past.