Chowder
Burple Nurples / Shnitzel Makes a Deposit
After Chowder mistakenly adds a poisonous ingredient to a dish, Mung tries to stop people from buying it; Chowder makes trouble when Schnitzel tries to make a bank deposit.
Chowder must make a complicated dish; Panini decides that Chowder is her boyfriend.
Chowder does not share his gum with Truffles; Chowder befriends a lonely monster in the forest.
Chowder's gut instinct leads him and Mung on an adventure; an outlaw turns the catering company into his hideout.
Messing with the Truffles' game night means certain doom; Kimchi whisks away a smelly dish for a romantic setting.