Clash Of Ancient Warriors
Kingdoms are made and broken by the clash of arms. Empires collapse under the blows of swords and spears. Civilizations are born and die after the defeat of their army. Clash of Ancient Warriors series explores the pivotal moments in history that are the great battles of the past. From the antiquity to the Middle Ages, the series follows ancient military geniuses, thanks to recent...
In 52 BC, after eight years of warfare in Gaul, Julius Caesar and his legions laid siege to Gergovia, but he faced a coalition of all the Gallic tribes.
Tokugawa Ieyasu fought his rival Ishida Mitsunari in Sekigahara in 1600 to end a chaotic chapter in Japanese history. This also marked the beginning of a new era of political stability in the country.