Clifford the Big Red Dog
Special Delivery / A Ferry Tale
Clifford accidentally breaks a present he was supposed to deliver for Emily; Clifford has trouble staying clean.
Emily Elizabeth finds a baby bird and has to take care of her until she can learn to fly; she feels a little jealous that Jetta gets to go see the titanic tower in the big city.
Everyone, including Clifford, must work as a team to put up this year's Fall Carnival; Clifford and Emily Elizabeth feel excited that Cousin Laura and her dog Rex are coming to visit.