Tales From Zambia
Zambia's Luangwa Valley is an untamed wilderness that's home to some of Africa's most spectacular animals.
A bull hippo, a young lion and a massive buffalo meet their fates in the Zambian wilderness.
More than 480 different species of birds spread their wings in the Luangwa Valley over the course of a year.