The Proud Family: Louder and Prouder
Penny Proud spends time with her madcap family and her crew; based on "The Proud Family" series.
New Kids on the Block
Penny's world is turned upside down when two new kids, Maya and her brother KG, move into the neighborhood and immediately re-shuffle the fragile status quo.
An overzealous Oscar bets big that his AAU basketball team can beat Wizard Kelly's; he forces Penny onto his team, but her heart isn't in it because she'd rather spend time with her crush.
When Penny discovers who Maya and KG's parents are, she becomes the lone voice of tolerance in her community, butting heads with her father's prejudices.
Oscar opens a slap-dash theme park; despite the park's poorly designed and extremely dangerous rides, it becomes an overnight success; Penny struggles with her changing singing voice.
After her parents forget to pick her up, Penny starts a ride-share company aimed at kids whose parents are too busy to drive them.