Dive into the steamy tropical surroundings of CSI: Miami and watch former homicide detective Horatio Caine lead his team of forensic investigators through the challenging, sometimes dangerous world of solving crimes and avenging the victims who cannot speak for themselves.
Golden Parachute
The team searches for evidence and survivors after a jet crashes into the Everglades, trying to recreate what transpired on the fatal flight.
A wealthy family uses their power and influence to distance themselves from a rape and murder investigation.
Horatio and the team investigate the murder of a 5-year-old girl in a restaurant washroom.