Dead of Winter
The Empty Chair
High school freshman Shaun Ouillette vanishes the day after a snowstorm; an anonymous letter leads detectives into the frozen woods, where they make a discovery that will tear the small town apart.
40 Years Winter
After Christmas shopping, 18-year-old Linda Velzy vanishes into upstate New York's frozen landscape; the primary suspect refuses to talk to detectives, so Linda's father hatches a plan, but temperatures are dropping, and time is running out.
A pastor finds bartender Robbie Schmidt strangled in the snow shortly before Christmas; Robbie's family is shocked when suspicion falls on his closest friend.
Seventy-four-year-old widow Virginia Johannessen is shot dead in her home; then, another widow is murdered on the same street; as police unravel the truth, they discover they've made a chilling mistake.
A family of four is murdered in their home on a cold January night; as fear grips the small town of Evansville, Ind., detectives launch a desperate manhunt for a deranged killer.