Deadline: Crime with Tamron Hall
Delving beyond the headlines, Tamron Hall and her team use their extensive knowledge of law enforcement to reveal what caused people to turn to crime and determine whether justice was served. Hall, a long-time network journalist, knows firsthand the effects of violent crime - her sister was murdered, and the case remains unsolved.
Family Secrets
A mother is brutally murdered in her own garage; the investigation leads police close to home.
When John and Susan Sutton are shot in their Florida home, Susan is killed and John survives but is blinded. As information unfolds, investigators begin looking closer to home.