Wizards of Waverly Place
Alex uses wizardry to reverse time to prevent the embarrassing incidents leading up to Justin's first kiss.
Alex, Justin and Max learn that there's another kid wizard in their midst, TJ Taylor, who is allowed to use his magic whenever he wants. Alex tries to convince Jerry that he's too strict with his rules on magic but after TJ's mischievous use of magic places everyone in jeopardy, Alex appreciates that her dad has set boundaries after all.