Tell Me You Love Me
Katie confronts Dave after catching him in a private moment; Carolyn and Palek face an ongoing fertility crisis; Jamie questions Hugo's ability to remain faithful.
Jamie's doubts persist; Palek seems to be losing interest; Dave and Katie argue over the value of Katie's therapy sessions; May reaches out to an old acquaintance.
Carolyn shares her frustrations at a gathering of friends; Isabella helps her father pick out a gift for Katie; Arthur urges May to face up to her past.
Dave joins Katie at therapy; Carolyn shares a college secret with Palek; Jamie turns to May for guidance.
Carolyn and Palek try an aggressive approach in their efforts to get pregnant; May suggests a solution for David and Katie's intimacy problems; Jamie vows celibacy.
May offers a new idea to save David and Katie's marriage; Palek has a revelation; Carolyn makes an effort to become a partner in her law firm; Jamie and Nick assess their relationship.