Twisted-Wonderland: The Animation
Yu is catapulted into the world of Twisted Wonderland; there, he finds himself enrolled at the notorious magic academy Night Raven College; to return to his world, he needs the help of his uncooperative classmates.
Stranger Waking
Suddenly whisked to the magical world of Twisted-Wonderland, high schooler Yu wonders why he was even summoned. He has no magical abilities and is not even from this world. All he wants is to go back home.
Yu gets special permission to live and work at Night Raven College while he searches for a way back to his own world; things seem to be going well for Yu as he settles into his new environment, until a familiar monster reappears.
To reverse their expulsion, Ace and Deuce head towards the abandoned mine with Yu and Grim to search for a magestone; just when they think they are alone in the mine, a voice echoes from the depths of the darkness.