Doctor John
Two anesthetists work together to find the cause of mysterious pain their patients suffer.
Hours before leaving the country, Kang Si-yeong steps in as a correctional physician and saves a life with the helping hand of Cha Yo-han.
Yo-han's past precedes him at his new workplace; dreading a painful future, a famous athlete makes a heart-stopping request.
Si-yeong begins to understand Yo-han's philosophy on pain management upon hearing the full account of the events from three years ago.
As patients fill the Pain Management Center, one in particular catches Yo-han's eye with his lack of symptoms; Son Seok-gi approaches Si-yeong.