Double Stakes
Igor keert terug uit de oorlog, ziet Anton sterven en sluit zich aan bij de politie. Hij zoekt gerechtigheid, terwijl Khromov hem vanuit de schaduw observeert.
Igor sluit zich na een verhoor bij de politie aan. Tijdens Antons begrafenis vallen schutters aan. Khromov volgt Igor stilletjes.
Igor start bij de politie terwijl criminelen hem zoeken. Khromov volgt hem. Igor onderzoekt Antons dossiers.
Een gemaskerde aanvaller - Khromov - valt Igor aan. Met Vika onderzoekt hij Antons geheimen.
Tijdens een actie schiet Khromov als sniper op Igor. Hij blijkt in een geheime operatie te zitten.
Igor ontdekt Khromovs geheime missie. Bayun zaait geweld. Igor beschermt Vika en zoekt in Antons huis.