Dragon Ball Z Kai
Despite the fury of their attacks, Goku and Piccolo are unable to land a death blow in their battle against Raditz. Gohan’s unexpected outburst manages to weaken the powerful Saiyan, but it may be too little, too late.
Piccolo tries to toughen up Gohan with some wilderness survival training, but things get hairy when the young Saiyan sees his first full moon! Meanwhile, Yajirobe summons Earth’s strongest fighters to Kami’s Lookout.