Dragons: Race to the Edge
How to Start a Dragon Academy
In the aftermath of the events of the movie, the kids are enjoying their new lives with dragons, but the rest of the villagers aren't so sure. Hiccup and his friends have to find a way to train the dragons to live in peace with the rest of Berk.
Viking for Hire
With dragon killing no longer necessary, Hiccup tries to find a new job for Gobber the Blacksmith.