Dropping the Soap
The cast and crew of long-running soap opera Collided Lives panics when they find out their executive producer is being replaced by a shark in a business suit: Olivia Vanderstein.
Olivia feels the show needs ethnicity, so she hires an Iraqi actor, Raheem, to join the cast. Kit drops a bomb on Julian.
Olivia's new tactic to modernize the show sends the cast into a tailspin. Julian decides his romance with castmate Shea Buttersfield should go to the next level.
The off-screen war between Julian and Kit heats up as Julian enlists the help of Kit's twin brother, the head writer on the show. Julian and Shea are surprised when a friend from Julian's past shows up.