Fate/Zero
All the servants have been summoned, and now it is a game of spy vs spy. Who will be the first to take the initiative in Fuyuki City?
As Saber and Lancer continue their battle, Kiri and Maiya continue the search for Lancer's master.
Rider suddenly appears as the battle with Lancer reaches its climax, much to Saber's consternation; undeterred, Rider calls out to the many people observing the fight from within the shadows.
Irisviel and Saber drive through the streets of Fuyuki City; the evening takes a bad turn when a mysterious shadow darts in front of them.