FLCL
Freebie Honey
Hidomi wakes up from yet another dream of her becoming a zombie; at school, Raharu gives her a handout to bring over to Ide, who didn't show up to class.
Crazy things happen during Hidomi's NO activation, and she is left with a cheerful and happy personality, which is the total opposite of her real self; the only way to bring her back to normal is to destroy the cables of the giant iron.
Marco is the only one that seems to think that happy Hidomi is attractive, and, while he's aware that Ide is in love with her, he works part-time to buy her a charm; Jinyu and Raharu scheme to go up to the plant in her Bel Air.
Having damaged the plant, the iron now stands up straight; Raharu tells the class that she's happily married and now pregnant; the only way to become happy is to go to the amusement park (run by Tonkichi).
Trying to get Ide back, Hidomi physically and verbally attacks Raharu; she tells Raharu that she is acting immature because she knows that she is using Hidomi because Raharu is in love with Atomsk.