Floogals
Join the Floogals on a mission of discovery as they explore Earth and the funny “hoomans” who live there! Captain Fleeker, First Officer Flo, and Junior Boomer are pocket sized alien adventurers on a mission to observe and experience a new and exciting world – Planet Earth!