Forensic Files
Hand Delivered
San Diego police investigate the murder of a missing person whose hands turn up in a dumpster; an anonymous letter, containing details only the killer would know, offers clues to solving the case.
Fire Dot Com
A mother puts her hope on the internet and an independent investigation to clear her name after authorities charge her with murdering her 17-month-old son in a fire considered to be intentionally set.
Two people witness a truck driving over an unconscious man and flee into a nearby bar, but when the police turn up, the truck, the man and the witnesses are gone.
A trash collector finds a severed human leg in a trash bin, but police cannot use conventional methods of victim identification; investigators turn to toxicology and DNA tests to find the murder-mutilator.