Full Dive: This Ultimate Next-Gen Full Dive RPG Is Even S…tier than Real Life!
Hiroshi just bought Kiwame Quest, the realest game ever made. In it, he can smell, taste, and even be physically hurt. But his abilities in this adventure suck as much as they do in daily life. Fully immersed, he swears to beat it—even if it kills him!
VRxReality
When Hiroshi Yuuki has a really horrible day, he can't wait to get home and fire up a new virtual reality game so he can forget all about it.
Given the difficulty of Hiro's unique game situation, Reona and Hiro decide to seek help from one of the few remaining players in Kiwame Quest.
After being betrayed by Ginji, Hiro is arrested by the City Guard. Can he find a way to clear himself or escape?
Hiro's traumatic Kiwame Quest play session reminds him of the past and his resolve to quit Kiwame Quest is tested.
Hiro is taken before the Tesla, captain of the City Guard; the interaction has important ramifications for his ability to play Kiwame Quest; Reona attempts to provide Hiro with guidance.
Mizarisa and Alicia clash over Hiro; Alicia proves to be a skilled opponent; after the battle, Hiro begins to understand Kamui's advice.