Gangnam B-Side
Detectives, prosecutors, and even an outlaw join in the chase to find Jaehee, the club ace whose whereabouts are unknown in Gangnam.
In the neon glow of Gangnam, a girl flees into the street to escape her pursuers; detective Kang Dong-woo, broker Yoon Gil-ho and prosecutor Min Seo-jin are each pulled into yet another missing persons' case in Gangnam.
Dongwoo has an unexpected encounter when he investigates in Gangnam using the crucial piece of evidence left by Yoon Gilho; when the investigation takes a dark turn, Seojin asks for Dongwoo's help; Gilho receives unsettling news while chasing Jaehee.
After being rescued by Seojin, Gilho tells Dongwoo and Seojin that the Colosseum holds the key to the Gangnam missing persons' case; Jaehee rushes to the Colosseum to save her abducted friend and Dongwoo, Gilho and Seojin are right behind her.
Seojin climbs the ranks with the help of Hakgu; Dongwoo becomes a chauffer and hunts for Yeseo.