Gavin and Stacey
Gavin and Stacey have been talking on the phone at work for months, but they've never actually met. Until now.
Stacey thinks Gavin has stood her up, until he shows up and wants to take her back to Essex.
After a trip to church to hear the marriage announcement read, Nessa tells Stacey her secret.
Stacey's brother Jason arrives home early, much to Uncle Bryn's horror. Stacey has her hen night and Gavin has two stag nights, the second of which reveals something about Stacey that could jeopardise the whole wedding.