Get Blake!
Young Blake Myers appears to be an average kid, but his life is anything but average. He is hunted by a pack of evil squirrel aliens, Squaliens, who have traveled back in time to prevent him from taking them down in the future when he becomes an epic space ranger. For now, he and best friend Mitch avoid Squalien blasters while doing things that normal kids do, like eat tacos and practice extreme sports. Blake must evade the Squaliens long enough to fulfill his destiny of becoming a space ranger and exterminating the aliens.