Ghost Ships
Investigating underwater mysteries and long-forgotten wrecks in the Graveyard of the North Atlantic. Following professional salvage diver Tony Sampson and his team as they brave the shifting currents and bone-chilling legends of Nova Scotia.
For decades, residents in Nova Scotia have reported munitions washing up on their shores, believed to have come from the wreck of the SS Clare Lilley.