Gold Rush: Parker's Trail
Footsteps of Legends
Parker Schnabel and his friends pay tribute to the legends before them and attempt the Klondike Trail of 1897.
Parker and his crew advance only 50 miles into the daunting 600-mile trek on the Klondike Trail, with water quickly freezing and food sources running low.