Gus the Itsy Bitsy Knight
Gus wins a replica of Sir Adam the Hardy One's armor in a competition, but it's way too big for him; he asks Merlin to boost his growth, but the magician turns him down, so Gus looks for help elsewhere.
Gus is eager to win the King's Dragons Cup just like Daddy King did with flying colors when he was Gus' age; Gus tackles Shadow Knight in a contest.
After a spell mess-up by Iris, Daddy King and Mommy Queen get a bout of "Rude-Speak," a condition that entails coming out with a lot of offensive language without even realizing it.
Following Grandpa Merlin's advice, Gus decides to face the object of his recurring nightmare: a Giant Knight-Knight head-on.