Hammarvik
Police officer Johanna returns to her hometown of Hammarvik to attend her mother's funeral; while there, the body of a missing girl is found in the idyllic town, where everyone has something to hide.
When Johanna's mother dies, she goes home to Hammarvik to arrange the funeral; a car is discovered that belonged to Johanna's best friend, Madelene, who died by suicide 18 years ago.
Elvis has an unexpected birthday surprise for Vanessa; Pernilla rekindles her friendship with Johanna and invites her to dinner; the results from the autopsy surprise everyone.
Carl conceives a plan to get rid of his sister once and for all; Johanna digs further into the case of Minna Kopponen and discovers that she had a secret relationship with someone in Hammarvik.
Vanessa goes to great lengths to get attention on social media, which worries Pernilla; Nettan discovers a body in the water, and the investigation takes a new turn.
André's wild sister, Anastasia, unexpectedly shows up in Hammarvik; while new clues force Johanna to confront Pernilla, Carl tries to convince her to sell the house, but she refuses.
Pernilla is back from her trip to Paris and wants to reconcile with Danne, who has something to tell her; André can no longer stand Anastasia, and their quarrel becomes more intense.