Harvey Girls Forever!
War and Trees; Trade Wreck
The Harvey Girls go to war when the Bloogey Boys block Tiny from the treehouse; chaos erupts at the Trading Tree when the girls try to break the rules.
While You Weren't Sleeping; The Secret Strife of Pets
The kids pull an all-nighter so they can have more fun; when a mystery critter shows up on Harvey Street, grossed-out Dot wants it gone.
Lotta faces her fears to save her friends on Halloween night; the girls go out of their way to make a new kid love Harvey Street as much as they do.
Audrey gets carried away in her first game of live-action role-playing; the Harvey Girls battle the Bloogey Boys for the right to keep an old couch.
Canceled plans inspire the girls to create their very own camp on Harvey Street; a flashback reveals how Audrey, Dot and Lotta became friends.