Helen's Little School
The Courage of Sir Richard
After Sir Richard's lance is set aside, the toys discover that the knight isn't as brave without it.
Helen and her students switch up their daily routine and have Pixie-Bot be the teacher for today; Pixie-Bot's inflexible sense of rules and discipline soon causes tension between her and her students.