Hinamatsuri
An odd young girl falls onto yakuza member Nitta’s head. He soon discovers that the girl possesses strong telekinetic abilities and has no choice but to care for her. Together, they’ll try to keep their new partnership from blowing up in their faces.
This Is How You Have a Superpower Battle!
Telekinetic Anzu is deployed on the streets. She will have to fend for herself as she searches for Hina, whom she is tasked with destroying.
Anzu is welcomed into the local homeless community, where she learns the ins and outs of society at the bottom. Hina, meanwhile, is concerned that Nitta might abandon her.
Furious about the destruction in his home, Nitta kicks Hina out and she’s left to fend for herself on the streets.
Hina and Anzu go scrap hunting together, but Hina doesn’t seem to miss the whole point.
Nitta introduces Hina to his family, but since he can’t tell them that she literally came out of nowhere and is telekinetic, he is forced to come up with an elaborate white lie.