Horror at the Cecil Hotel
Canadian tourist Elisa Lam goes missing after checking into the Cecil Hotel, becoming the latest victim in a long line of murders, suicides and unexplained deaths at Los Angeles' most notorious hotel.
A man and woman are found lying in blood on the sidewalk outside the Cecil Hotel, and, to investigators, it looks as though they both fell or were pushed out of a ninth-floor window.