House of Drag
The competition amps up as the drag-stars are forced to work in teams of three and devise a skit that's inspired by Kita and Anita's drag careers; a look into who will light up the stage and who's light will be dimmed.
The drag-stars compete in a dance challenge; meanwhile, negative vibes surround the house as the rift between the Aucklanders and Wellingtonians continues.