The Pilot
As four misfit kids vow to find their missing classmate, Major Leroy Hanlon arrives to a mixed reception at Derry Air Force Base.
While Charlotte and Will navigate their new life in Derry, Ronnie worries about her father's fate.
As Leroy, Pauly, and Dick search for a new dig site, the kids attempt to get visual proof of the phenomena they've been experiencing.
As the kids face increasingly terrifying experiences, Charlotte attempts to advocate for Hank, and General Shaw escalates his efforts.