Jelka Op Eigen Houtje
In this fun yet serious real life makeover programme, Jelka van Houten faces a new challenge every week. Every week, she helps people give their interiors a complete transformation.
Jelka helps Gillion who lives in a beautiful location in the heart of Amsterdam; but his home looks more like a huddled student room. A makeover is therefore much needed.
At the TEJO house, young people can walk in for low-threshold spiritual help. But the house has absolutely no atmosphere or cosiness. Leave that to Jelka.
Jelka sets to work in Haarlem, going all out and throwing the entire interior and layout of the flat upside down. The question is whether Vera and Leroy will still recognise their beloved home again.
Coen, Janneke and their daughter not only love each other, but also Micky Mouse and Donald Duck. And this is really reflected everywhere in their home. It is very cosy, but not exactly stylish.