Jump-start My Heart
Javi, a young widower, finds a letter from his beloved wife, Mia, in which she leaves him a list of women he needs to meet to find love again.
Birthday Present
Javi receives a birthday present from his late wife Mia. A letter in which she lists 5 women he must meet to find love again.
Débora wants to seduce Javi. The B&B begins to resume activities led by Roberta. Paloma takes an important step forward in her relationship with Dante.
Javi discovers that another of the women on Mia's list is a former high school classmate. For her, Javi is just a lucky charm she just found.
Javi meets Ágata, a jeweler. She's also on Mia's list. On the other hand, Nadia insists that she and Javi are destined to be together forever.
Javi has already met almost all the women on the list, but he still doesn't understand what Mia intended with all of that... where is the woman who will bring love back into his life?