Junjo Romantica
Truth Is Stranger Than Fiction
Misaki wants to get into Mitsuhashi University, but his grades are poor; he gets a new tutor, famous author Akihiko Usami; Akihiko secretly writes explicit novels starring himself and Misaki's brother.
There's No Use Crying Over Spilt Milk
Through a strange twist of events, Misaki finds himself living with Akihiko. He tries to sort out his feelings for his strange new roommate.
Five years after Hiroki and Nowaki meet, Nowaki disappears without a trace; when a postcard announces his return, Hiroki fights between love and hatred for the unpredictable Nowaki.