Kaiji
Kaiji Itou is an unlucky layabout who becomes entangled in the very dangerous world of high-stakes gambling.
After amassing a ten million yen debt to the Teiai Group, Kaiji is finally caught and sent to an underground labor camp.
The Rules of the Game
Kaiji attempts to win big money playing the dice game chinchirorin, where his substantial bets could pay dividends or clean him out.
The stakes are raised when Kaiji's first turn as dealer comes up, and the foreman and his crony bet the maximum amount.
After three long, brutal months, Kaiji and his friends finally pay off their debts and decide to pool their money at the next chinchiro game.