Killing Time Killing Time
KILLING TIME zeroes in on a critical, lost gap of time during the day of a homicide. Once that gap's pieced back together, it breaks the case wide open.
Thomas Clayton comes home from a poker game to find his wife Kelley murdered. After Thomas's daughter describes the attacker as a man with "eyes like Daddy," he becomes a suspect. But Thomas's poker buddies provide his alibi. So who killed Kelley?
After Dr. Brian Stidham is stabbed to death in a parking lot behind his office, Detective Jill Isely creates a timeline of events to determine if he was a victim of a carjacking gone wrong, or something much more wicked.
After a body is found floating in a New Orleans canal, Detective Ryan Vaught has little to go on until a second body surfaces; a kettle bell tied to the victim's legs becomes the clue that could unravel the entire case.
When a mother is found brutally murdered, her Las Vegas community is left terrified; a tip from a convicted criminal leads detectives deep into the desert hills; surveillance footage reveals there's definitely something sinister afoot.