La Máquina
Follows an aging boxer whose crafty manager secures one last shot at a title; but if they want to make it to fight night, they must navigate a mysterious underworld force and the boxer's own ailing mind.
A Little Play
When aging boxer Esteban "LaMáquina" Osuna loses a pivotal match, his manager tries to revitalize his career by setting up a rematch.
Shock to the System
Riding high from his victory, Esteban trains for an even bigger match; Andy struggles to handle Otras Personas' demands while keeping Esteban in the dark.
Esteban, Andy and Irasema try to figure out what to do about the threat of Otras Personas; Esteban's hallucinations worsen as he turns to others for help.
Reeling with guilt over the consequences of his actions, Andy struggles to keep his life together at a family event; Sixto helps Esteban come to a revelation about the origin of his vision.
Andy and Irasema follow Esteban as he drags the children back to where it all began, his hometown; when dark secrets are uncovered, the threat of Otras Personas looms larger than ever.
The big fight finally arrives, but Esteban and Andy are more fractured than ever; Irasema races to uncover the truth behind Otras Personas as Esteban braces himself to step into the ring; Andy makes one last attempt to fix things.