Little People, Big World
Little people Matt and Amy Roloff may only be four feet tall, but they are determined to make the world their own. They're raising four children, a mixture of little and average-size siblings, under emotional and financial burdens.
Amy is angered by Jeremy's lazy attitude as he and his twin brother Zach start their first week of high school.
Matt and Amy disagree when he rents out part of the farm for a corporate picnic.