Shadow of Doubt
Murder or Suicide?
In the case of a 26-year-old woman shot to death inside her home, the medical examiner rules her death a suicide, but a determined investigator takes another look after two different people close to the victim have different stories to tell.
Two young girls are found shot to death on the side of a rural Oklahoma road, and the case gets national attention, then, four years later, police find evidence in an unlikely place.