Loner Life in Another World
Loner With the Worst Skills
Haruka is suddenly summoned to another world along with his classmates where special skills are first come, first served. He gets the skill "loner".
Haruka encounters the jocks. They tell him how they've kept an eye on the delinquents and that someone has a terrifying OP skill called Hijack.
After arriving in the town of Omui, the group heads for the Adventurers Guild. Haruka, however, is not a high enough level.
After saving Merielle, Haruka is paid a handsome sum and granted ID which allows him to freely leave town.