Love Club
In an unprecedented suburban Milan, a club frequented by the queer community is in danger of closing due to financial problems. The lives of Luz, Tim, Rose and Zhang, who orbit the Love Club, brush up against each other.
For Rose, music seems like just a pastime between live cams; undressing for strangers makes her feel much less naked than when she sings; loneliness and melancholy mix with memories of a very painful past.