Low Life
What happens when a buried treasure ship off the coast of Sinan sparks a struggle among bumpkins blinded by greed?
The Rumor
Gwan-seok has always had a knack for sniffing out money, so when Hee-dong comes to him with rumors of a sunken treasure, the two set off in pursuit of a potential fortune.
Bring in the Pros
Gwanseok and Heedong arrive in Mokpo, where they're given a rough welcome by Captain Hwang and Beolgu's gang before setting off in search of the shipwreck's exact location.
With the shipwreck's exact location still unknown, a competitor arrives, intensifying the race; back in Seoul, Chairman Cheon wavers, forcing Gwanseok to hatch a plan to get him back on board.
Gwan-seok and Hee-dong agree to partner with Professor Kim's crew; the newly formed team sets sail, while Chairman Cheon seeks favors by bribing an assemblyman with pottery.
Jungsook and Deoksan arrive in Mokpo, Jungsook to assess the pottery and Deoksan to find Professor Kim; convinced of the pottery's value, the team make their first dive.