Mega Decks
Een terras wordt omgetoverd tot een indrukwekkend ontwerp met twee verdiepingen en ongebruikelijke elementen.
Een gevaarlijk, ongelijkvloers terras wordt omgebouwd tot een ruim toevluchtsoord verbonden met een pergola.