Armed with his magical bubble-wand, Nino becomes The Bubbler, a villain who wants to rid the city of all parents who get in the way of kids having fun. Can Ladybug & Cat Noir avoid his bubbles and save the day?
A young historian gets akumatized into the all-powerful Pharaoh. He wants to bring an Ancient Egyptian princess back to life by sacrificing Alya. To save her, Ladybug and Cat Noir must face an army of mummies outside the Louvre!
After being expelled from school, Alya is akumatized into Lady Wifi. A villain with a plan, Lady Wifi will stop at nothing to expose Ladybug, convinced that the girl behind the mask is none other than bratty Chloé Bourgeois.
After Alix's friends break her father's priceless watch, she is akumatized into Timebreaker, travelling back in time to save the watch. Ladybug must follow in order to prevent danger for all & stop Timebreaker's playful rampage.
When park keepers banish him from feeding the pigeons, Mr. Ramier is akumatized as Mr. Pigeon. Now able to communicate with birds, he kidnaps the keepers and begins plans to turn Paris into a nature reserve for his bird friends!