Murai in Love
An unassuming high school student, Murai, confesses his love for the teacher Tanaka; when Tanaka refuses Murai's advances, he sets out on his quest to be Tanaka's dream man.
Angry, Tanaka leaves the convention, believing Murai lied; she drinks and passes out near Kiriyama's store; Kiriyama and Hirai secretly listen to her drunken ramblings.
Yayoi Fukunaga reunites with Murai, excited but dismayed to learn he loves another; Murai invites Tanaka to the summer festival, but she declines due to prior commitments.
Tanaka admits to being worried about Murai; Murai asks for three seconds in return for forgiveness.
Tanaka is worried about Murai dozing off in class. When she learns the reason behind it, Tanaka goes to him.